vineri, 15 aprilie 2011

cu cât se vinde adresa ta de e-mail?

Uite că de asta nu știam: unii vând adresele noaste de e-mail!!

Este un mesaj pe care l-am primit acum, de la un individ care probabil a umplut multe căsuțe electronice cu un mesaj super-lung despre criza societății moderne. Și, curios, l-am întrebat de unde are adresa mea. Iată ce răspunde:

VonC C


Datum15. April 2011 20:43
BetreffRe: Criza societatii maoderne este materiala, sau morala ? Raspunsul corect ne este vital tuturor !
Gesendet vonyahoo.com
Signiert durchyahoo.com


20:43 (vor 12 Minuten)

1. Un oarecare cetatean al ro. care constata ca societatea este in deriva .Pirncipiile pe care doresc sa ajunga la cetateni sunt Adevar Bunatate Toleranta si nu sunt vorbe goale desi asa vi se pare .Nu mi-am dat numele real pentruca aceste concepte deranjaza dictatorii de orice natura si nu am chef s-o iau nitel pe cocoasa de la baieti.Sau dv. credeti ca dictatura a disparut din Ro.
2 Adresele le-am cumparat de la un smecher care mi-a dat un noian de adrese gresite si poate citeva sute bune.
3. Blog nu ma pricep sa fac .Si apoi trebuie promovat tot prin emailuri .Si mai am doar un mesaj de transmis partea 2 ca am hotarit sa retring .Cine va intelege va obtine beneficii cine nu nu .
Eu transmit un semnal de alarma ca multi altii de altfel ,daca sociatetea nu va revenii la morala oricit de greu ar fi e nasol.

Oare ce autorități ar trebui sesizate pentru o anchetă? Că o poliție a internetului există sigur, dacă nu chiar o securitate, în termenul cunoscut de mulți dintre noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu