duminică, 17 aprilie 2011

nu mai avem de unde să alegem


ne târâm cu picioarele tăiate și deja neieșite din pântecele concepției printr-o alimentată hologramă a binelui și iluzie a libertății. cândva învățam că jurnalistul este câinele de pază ... da, așa este, depinde doar al cui. când mai apuci să deschidă unu gura să zică ”băga-mi-aș aia și aialaltă, nu mai ai frate la ce să te uiți la televizor, m-am plictisit de moni și iri, de isterica aia de zăvoranca, de pepișor, tudișor, băsescu, boc-boc, udrea cu indecența ei pe toate planurile și la toate niveluri, am borât de atâtea promisiuni și succesURI, mi se fâlfâie de silicoane, crudu, bianca, capatos, aia cu șarpele, ăla cu moda, burlacul, toate top modelele lu pește, filme violente, mestecători de ciungam, scuipători de semințe, arestări, bătăi, morți, nașteri prin veceuri de spitale ................ voi înnebuni curând, vreau să mor!”. Vine ăla deștept și zice: ”Ești imbecil! Da cin te pune bre să nu schimbi canalul?”  WTF??? Unde puii mei, că bulgarii nu-i mai prindem!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu