marți, 12 aprilie 2011

mama

Miercuri, 13 aprilie 2011, 02:48

Astăzi mama ar fi împlinit 79 de ani. Mi-am dat seama târziu că e 12 aprilie și că în urmă cu 6 ani eram bulversată prin Wroklaw și nu i-am dat un telefon să îi spun ”La mulți ani” pentru că nu știam cum, nu aveam exercițiul, fusese ucis de prea mulți ani. Ucis tot de ea, pentru că nu era niciodată mulțumită de ceva, nu puteai să îi faci o bucurie oferindu-i ceva, nu arăta niciodată o emoție sau o plăcere la un buchet de flori sau la un cadou sau la o intenție. Nu vroia să arate, de frică să nu devii prea familiar cu ea, nu știu. Reacționa ca și cum fie îi era indiferent, fie considera că i se cuvine oricum, la ce bun să arate o bucurie sau să spună un ”mulțumesc, ce mult îmi place”. Și iată-mă după șase ani bocind de unul singur cu lacrimi reci pe obraji.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu