marți, 12 aprilie 2011

tolerăm orice, dar totul până la văl!

Mă gândeam io ieri la chestia cu vălul islamic și francezii. N-am nimic cu franțujii, nici măcar nu-i cunosc. Nici cu islamicii, nici pe ei nu-i cunosc. Așa, din auzite. Și mă gândeam și la nemți. Și la unu, Hitler, de-l lăsă barza prin Austria, dar el a iubit Germania de fapt. Un geniu al demenței.

Ceva îmi scapă în toată povestea asta cu sarkozy. și vălul. Omu mic – mic de statură, dar face valuri mari. Ca și boc-boboc. Sarkozy pare să țină cu franțujii lui. Boc pare să-i îndemne pe românii lui la suicid în masă și emigrări cu orice risc. Acuma deh, cică fiecare popor are conducătorul pe care și-l merită, nu comentez, că io mă simt fără de nație și popor.

Cum să interzici tu purtarea vălului pe teritoriul tău, în numele apărării libertății și demnității femeii? Cu siguranță multe femei musulmane vor să se elibereze de văl, dar multe sunt foarte tradiționaliste și nu concep o viață fără văl. Să vezi tu acum câte nu vor mai ieși pe străzi la cumpărături sau la plimbare cu copiii, în Franța. Nu-mi pot imagina chestia asta. Cum să le obligi așa deodată se renunțe la ceva cu care ele se identifică? E o chestie și fizică până la urmă, e foarte greu să ieși în public descoperit, după ce ai fost educată și ai trăit doar acoperită. Nu o poți face peste noapte, e nevoie de timp aici. Nu soro, dacă de mâine te prind cu vălul, te-am amendat. Zii tu merci că nu te arestez. Sau nu te omor. Sau nu te expulzez. De ce vreau io să dați voi vălul jos? Uite d-aia, c-așa vreu. Sunt un tip tolerant, o nație tolerantă, dar totul până la vălul ăsta al vostru. Să se bucure și franțujii de fețele voastre, nu? Dacă tot vreți să sălășuiți prin la france, atunci faceți ca la france, era o vorbă mai veche cu Roma, corect?

Te duci în Italia, mânci spaghetti. Te duci la germănica, bei bere cu Bratwurst und Senf. Te duci la românica .... mânci sarmale. De unde draku sarmale, că e criză, stau să caut niște iarbă!

Cam așa și cu vălul. Că nici io dacă mă duc în islam și vreau să intru într-o moschee, n-am voie decât dacă și cu parcă.

Io nu vreau război, respect dreptul la propria cultură, propria identitate, propria civilizație. Dar totul până la văl. Aici nu mai e de joacă, am zis și vă tot zic de ceva ani, voi vă faceți că nu pricepeți. Gata, de azi e lege, scoate banu, că avem nevoie la buget. Hai să vedem ce învață boc de la chestia asta. Le-a interzis câinilor să mai țopăie cu covrigi în coadă prin românica lui, acu trebuie să vadă ce inventează pentru a mai revigora bugetul. Nu al țării, nici al țăranilor, ci pe al aleșilor ... dar să nu divagăm.

Frate, la drept vorbind, io când văd femeile cu vălul ăla peste față, mă ia cu fiori. Da cu fiori reci. Nu le înțeleg. De fapt nu înțeleg nimic legat de islam șli mă feresc de musulmani, după ce am avut anumite contacte cu reprezentanți de-ai lor. E o lume aparte, pe care mai bine nu vrei să o stârnești. Ehe, e complicat. Dacă ei sunt așa de mulți în franța, evident că s-a creat un sentiment de invazie. Nu știu, zic și io, nu am mai fost prin franța de multișor. Dar allah iartă și păzește, ce se ma aude cu globalizarea aia odată, nu dă în clocot?! Păi nu dă soro, că se ceartă bulele, cine pe cine, care pe care globalizează până la urmă???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu